Merhaba

Hep yazdım ben, herşeyi yazdım, kimi zaman küçük not kağıtlarına, kimi zaman defterlerimin arka sayfalarına, kimi zaman telefonumdaki not defterime, bazense sadece kafama...

Birikti kelimelerim, paylaşmak istediklerim, birilerine anlatsam acaba dinlerler mi beni diye merak ettim.

Evet, başladım ve devam edeceğim. Kimse okumasa da ben yazacağım, hayalimin peşini bırakmayacağım.

Ama tesadüf eseri geldiyseniz, hele bir de beni tanımıyorsanız mutlaka bir ses verin, orada birilerinin olduğunu bilmek, okunduğumu hissetmek çok keyifli olur...

BBO



Yeni yıla girerken...

Bu sene yeni yıl yeni umutlar falan demek gelmiyor hiç içimden, başta kendim olmak üzere herkesi sirkelemek geliyor sadece. O yüzden yapmayınları yazasım geldi. Kimse yanlış anlamasın. Kendime not olsun, ara ara okuyup netleşeyim diye...


Eğer hala varsa eller havaya planlarınız, GİTMEYİN, iptal edin! Dün yandık, bugün öldük, her an bittik, hiçbir şey olmamış gibi DAVRANMAYIN!


Yeni pırıltılı, cicili, bicili kıyafetler, süsler, püsler ALMAYIN! Ne varsa onu giyin, takın, sürün, ABARTMAYIN!


Kocaman sofralar KURMAYIN! İçecekseniz illa ithal olanı eve SOKMAYIN! 


Sırf sofrada değil, eve giren toplu iğnede bile yurdum malı olmayana YAKLAŞMAYIN!


Fani dünyada, 3 kuruşun peşine düşüp bugün satıp, yarın alıp Şark kurnazlığı YAPMAYIN!


Bırakın kişisel gelişimleri, best-sellerları, ana akım medyayı falan bir yana, alın NUTUK'u baş ucunuza, bizi aptallaştıran şeyleri ŞIMARTMAYIN! KLasiklere dönün, OT, KAFA falan bulun, sömürün. Okumadan UYUMAYIN!


"Ben de olabilirdim, biz de olabilirdik" DEMEYİN! Ölen de biziz, yok olan da bizim geleceğimiz! 


Fikrinizi söylemekten, inandığınızı savunmaktan VAZGEÇMEYİN! Hiç bir sonuç, fikirsizlikten daha kötü olamaz. 


Kimseye KIZMAYIN, başınıza gelen herşeyden siz sorumlusunuz, ben, sen oldukça karanlıkta kalacaksınız, biz olmanın yollarını arayın. 


Atlayın arabaya, otobüse, uçağa. Geçin Ankara'nın ötesine, bakın insanların ifadesine! Bulun kendinize bir ihtiyaç sahibi, elinizden ne geliyorsa onu yapın. DUYARSIZ KALMAYIN!


Okutmamız lazım bu ülkenin çocuklarını, sistemi falan ELEŞTİRMEYİN! Gidin gönüllü öğretmenlik yapın, koçluk yapın, kitap okuyun, tutun ellerinden oynayın, çocuklarınızla kaynaştırın. Hayata kaynaştırın!


Eşi, dostu, arkadaşı, simitçi çocuğu, eve gelen sucuyu, öndeki şoförü, yandaki komşuyu, sıradaki uyanığı, yoldaki yurtsuzu KIRMAYIN! Bir sabah varsınız, bir akşam yok, iyi hatırlanın. 


Bir insan ömrüdür hepsi hepsi, kök salan yok UNUTMAYIN! Bir gün önce bir gün sonradır neticede. Kimler geldi, kimler geçti. O kadar da KORKMAYIN!


Bütün bunları yok var sayıp Instagram'a, Facebook'a, bloga iki satır yazıp kendi kendinizi RAHATLATMAYIN! 


Her ne olursa olsun, güneşli güzel günler de gördük, ne ilk sıkıntıdır yaşanmış, ne de son sıkıntıdır yaşanacak. Tarih hep bir hayale inananları hatırlayacak. Karanlıklar elbet son bulacak! "Umut" koyun 2017'de doğacak çocuklarınızın adını. KAYBETMEYİN Onları!

2017'den tek dileğim: "Yurtta Barış, Dünyada Barış"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder