Merhaba

Hep yazdım ben, herşeyi yazdım, kimi zaman küçük not kağıtlarına, kimi zaman defterlerimin arka sayfalarına, kimi zaman telefonumdaki not defterime, bazense sadece kafama...

Birikti kelimelerim, paylaşmak istediklerim, birilerine anlatsam acaba dinlerler mi beni diye merak ettim.

Evet, başladım ve devam edeceğim. Kimse okumasa da ben yazacağım, hayalimin peşini bırakmayacağım.

Ama tesadüf eseri geldiyseniz, hele bir de beni tanımıyorsanız mutlaka bir ses verin, orada birilerinin olduğunu bilmek, okunduğumu hissetmek çok keyifli olur...

BBO



Kızımın Kedi Aşkı Genetik Değil!


Anne : Ayyyy (Yanımdan kedi geçer ve ben sıçrarım.) 

Çocuk : Annecim korkma, Yıldız O, sana birşey yapmaz. (Otoparkta baktığı, sevip sarmaladığı, kocaman sarı bir kedi)

Anne : Yok kızım korkmadım, kuyruğuna basmıyım diye şey ettim de mırın kırın. (Kızına kediden korktuğunu çaktırmamaya çalışan anne) 

Çocuk : Yıldız, yanıma gel oğlum sen. Annem senden korkuyor biraz, tedirgin etme. Gel güzelim sen yanıma! 

Anne : Sus ve de pısss...

Doğduğundan beri üstün çaba sarf ediyorum kendimce hayvanlardan korktuğumu anlamasın diye. Sırf bu yüzden kedi bile elledim ama çocuk yaydığım enerjiden anlamış. Allahtan hayvan sevgisine bir etkim olmadı. Deli gibi seviyor. Ben deli gibi hayvan sevenlere hep çok özendim. Şimdi istiyorum ki doya doya yaşasın, beni de alıştırır belki. Bir bakmışsınız bizim evde bir kedi! Neden olmasın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder